Ish kryeministri italian Silvio Berlusconi

Itali/ Berlusconi mobilizon ‘perandorinë mediatike’ pas ofertës së tij presidenciale

15 Janar 2022, 01:12| Përditesimi: 15 Janar 2022, 01:15

  • Share

Ish-kryeministri Silvio Berlusconi po galvanizon perandorinë e tij mediatike pas fushatës së tij për t'u bërë president i Italisë këtë muaj, një lëvizje që ringjall shqetësimet e fjetura, por të pazgjidhura për konfliktin e interesit. ‘Manjati i medias’ miliarder 85-vjeçar, i cili shërbeu katër mandate si kryeministër, është kandidati zyrtar i aleancës së qendrës së djathtë të Italisë dhe kontrollon tre kanale televizive kombëtare, një gazetë të përditshme dhe disa revista. Shumë komentues thonë se historia e Berlusconit - ai u dënua për mashtrim fiskal dhe mbajti festa seksuale, pikërisht kjo e bën atë një kandidat shumë larg idealit dhe në letër atij i mungon mbështetja e gjerë parlamentare e kërkuar.

 Megjithatë, duke shmangur këto shqetësime dhe problemet e fundit kronike shëndetësore, Berlusconi ka nisur një fushatë mediatike që të kujton ato që e ndihmuan atë të fitonte tre zgjedhje kombëtare.  Votimi mes më shumë se 1,000 parlamentarëve dhe delegatëve rajonalë fillon më 24 janar dhe ai po përpiqet të fitojë mbështetjen e shumë deputetëve dhe senatorëve të palidhur, të cilët mund ta marrin atë në pallatin presidencial. Edhe pse ai nuk ka nevojë për votat e publikut italian, Berlusconi shpreson se krijimi i një opinioni publik pas kandidaturës së tij mund të ndihmojë në bindjen e ligjvënësve për ta mbështetur atë.

"Ai dëshiron të ndërtojë vrull, nuk është rreptësisht i nevojshëm, por ai mendon qartë se mund të jetë i dobishëm," tha Daniele Albertazzi, një profesor i politikës në Universitetin Surrey të Britanisë, i cili ka ndjekur nga afër karrierën e Berlusconit.

Për javë të tëra, kanalet televizive Mediaset të Berlusconit kanë promovuar ambiciet e tij presidenciale, duke nxjerrë në pah cilësitë dhe arritjet e tij dhe duke injoruar të metat si një gjyq në vazhdim për gjoja ryshfet për dëshmitarët në një çështje ligjore, në të cilën ai mohon akuzat. Të enjten, gazeta e tij familjare Il Giornale botoi një reklamë me faqe të plotë me titull "Kush është Silvio Berlusconi ... kush më i mirë se ai?" Artikulli përmbante një foto disa dekadash të ish-kryeministrit dhe një listë me 22 karakteristikat e tij dhe arritjet e supozuara. Cilësitë përfshijnë të qenit "një person i mirë dhe bujar", "mik i të gjithëve, armik i askujt" dhe "një njeri i vetë-krijuar, një shembull për të gjithë italianët".

Një nga arritjet e tij të listuara është "Përfundimi i Luftës së Ftohtë". Të tjera, edhe pse faktikisht të pasakta, përfshijnë "themelimin e televizionit komercial në Evropë" dhe të qenit president i "klubit që ka fituar më shumë në historinë e futbollit botëror".

DEBATI I KONFLIKTIT INTERESIT

Që nga hyrja në politikë në vitin 1994, Berlusconi është akuzuar se ka përdorur median e tij për të promovuar pasurinë e tij politike dhe duke përdorur fuqinë e tij politike për të mbrojtur interesat e tij mediatike. Megjithatë, kur ishte në pushtet, qendra e majtë nuk e ndryshoi ligjin për të adresuar problemin, ndoshta nga frika e një reagimi të ashpër nga perandoria e biznesit të Berlusconit. Legjislacioni modest për konfliktin e interesit u miratua nga vetë Berlusconi në vitin 2004. Edhe pse kjo u konsiderua gjerësisht e pamjaftueshme, ajo kurrë nuk është ashpërsuar.

"Të gjithë menduan se Berlusconi ishte jashtë skenës pas vitit 2011 dhe kështu debati i konfliktit të interesit sapo u zbeh," tha anketuesi dhe analisti politik Lorenzo Pregliasco.

"Kjo është mjaft tipike për mënyrën se si funksionon politika italiane, duke marrë parasysh një çështje vetëm kur ka një emergjencë të dukshme të menjëhershme."

G.MO/ReportTv.al
Komento
  • Sondazhi i ditës:

    Rithemelimi propozon votimin e detyrueshëm, jeni dakord?