Max Verstappen me 'njëvendëshen' e tij

Sport

Formula 1/ Ofertë shokuese për Max Verstappen, 264 milionë euro në 3 vite për të drejtuar një Aston Martin

18 Prill, 13:06| Përditesimi: 18 Prill, 13:30

  • Share

Një mal me para për marrëveshjen e shekullit. Akordi që mund të çojë Max Verstappen te Aston Martin është vërtet astronomik. Holandezi, i cili ka vendosur të largohet nga Red Bull në fund të këtij sezoni, do ta gjente veten duke nënshkruar kontratën më të pasur në historinë e Formula 1; 264 milionë euro për tre vitet e ardhshme (2026-2028).

Mund të duket si fantazi, por është realitet për faktin e thjeshtë se ky megatransferim do të financohej nga fondi sovran i Arabisë Saudite, i cili ka vendosur të marrë pronësinë e ekipit nga manjati kanadez Lawrence Stroll, i cili ka shprehur synimet për ta shitur atë.

Fuqia e “Fondit të Investimeve Publike” (PIF), i kryesuar nga Princi i Kurorës Mohammed bin Salman, është i njohur në botën e sportit. Ai bëri që Cristiano Ronaldon të luante për Al Nassr, duke i ofruar 200 milionë euro për të qëndruar për dy vitet e ardhshme dhe rriti golfin në Liv League duke nënshkruar me Jon Rahm, lojtarin numër një të fushës së gjelbër, me një kontratë 500 milionëshe. Nuk është çudi që ai tani është i gatshëm t'i bëjë ura të arta kampionit të botës katër herë Verstappen, për të kaluar te Aston Martin.

Angazhimi i dyfishtë

Interesi saudit për garat e Grand Prix është rritur vitet e fundit, pas marrëveshjes me Liberty Media për të organizuar garën në Jeddah, një ngjarje që është rritur që nga viti 2021, duke tërhequr spektatorë dhe investitorë. Fondi sovran zotëron tashmë 20% të aksioneve të Aston Martin Lagonda, kompania historike e makinave në pronësi të Stroll dhe sponsorizon ekipin e Formula 1 përmes gjigantit të naftës Aramco.

Paga e Verstappen, e cila pothuajse do të dyfishonte pagën e tij aktuale nga 50 milionë euro në 88 milionë euro në vit, do të ishte një pjesë tjetër në planin për të rikthyer Aston Martin në luftën për kampionatin botëror të pilotëve dhe konstruktorëve nga viti 2026, kur do të ndryshojnë rregullat teknike.

Fillimisht erdhi investimi i madh i Stroll në ndërtimin e një fabrike futuristike në Silverstone, të kompletuar me një tunel ere, simulator dhe stola testimi më të fundit. Dhe më pas ishte marrëveshja me gjeniun e aerodinamikës, Adrian Neuey, i 'rrëmbyer' nga Red Bull vitin e kaluar. Për të mos përmendur marrëveshjen me Hondan për furnizimin e njësive zyrtare të gjeneratës së ardhshme.

Prandaj Max do të ribashkohej me drejtorin teknik me të cilin punoi në Milton Keynes dhe markën japoneze që ka kontribuar në të gjitha triumfet e tij. Për të pranuar sfidën, një bixhoz i madh, megjithatë ishte e nevojshme të sigurohej kontrata e jetës. Në moshën 30-vjeçare ai do të jetë në gjendje të vendosë nëse do të ndalojë apo do të hapë një kapitull të ri në karrierën e tij.

Humor i keq

Nuk është sekret që 'romancës' mes Verstappen dhe Red Bull po i vjen fundi. Nga njëra anë ishte rasti i drejtorit të ekipit Christian Horner, i akuzuar nga një punonjës, nga ana tjetër arratisja e teknikëve. Dhe kështu "skuadra e ëndrrave" u shkatërrua në vetëm një vit, siç kishte parashikuar Jos Verstappen, babai i kampionit, në luftë me Horner.

Episodi i fundit ishte konfrontimi i ashpër në Bahrein midis Raymond Vermeulen, menaxherit të Verstappen dhe Helmut Marko, i konsideruar si miku më i ngushtë i Red Bull për klanin holandez. Konkurrenca e dobët e makinës bëri pjesën tjetër, duke përkeqësuar gatishmërinë e Max, pavarësisht se kishte fituar titullin e tij të katërt. Dje në Jeddah Verstappen i 'hodhi ujë zjarrit'. "Shumë njerëz flasin për të ardhmen time, përveç meje. Dua të fokusohem vetëm në përmirësimin e makinës, nuk po mendoj të largohem nga Red Bull".

Pika e kthesës

Kontrata e Max me Red Bull skadon në vitin 2028, por ka klauzola lirimi që do ta lejojnë atë të largohet në fund të këtij kampionati. Mercedes ishte në pritje. Por negociatat me sa duket u ndërprenë për shkak të kërkesave financiare të pilotit. Më pas erdhi Aston Martin, me milionat nga Fondi Saudit dhe Plani B do të merrte formë.

Aq shumë që Toto Uolff tani po nxiton të rinovojë kontratën me George Russell. McLaren dhe Ferrari mbetën jashtë loje, të mbrojtur nga kontratat e tyre me pilotët e tyre përkatës.

Nga ana e tij, Ferrari, duke zgjedhur Leëis Hamilton, ka përjashtuar çdo mundësi për të hyrë në marrëveshje me Verstappen, me të cilin kishte pasur kontakte kur Mattia Binotto ishte drejtor i ekipit. Ndoshta Max, për të garuar me të kuqtë, do të kishte hequr dorë nga disa miliona të mira./ Gazzetta dello Sport

S.Dh/ReportTv.al
Komento

Komente

  • Sondazhi i ditës:

    Fushata për 11 majin, a i besoni premtimet e partive politike?