Nënpresidentja Kamala Harris i pagoi kompanisë së Oprah Winfrey, Harpo Productions, 1 milion dollarë, vetëm një shembull nga miliona që fushata e saj shpenzoi për të angazhuar artistë të ndryshëm gjatë kandidaturës së dështuar të nënpresidentes për presidente.
Fushata e Harris pagoi 1 milion dollarë kompanisë së Winfrey më 15 tetor, sipas një raporti në Washington Examiner, pasi Winfrey kishte moderuar një takim me figura të njohura për nënpresidenten në shtator.
Winfrey gjithashtu mori pjesë në mitingun e fundit të Harris në Filadelfia në prag të ditës së zgjedhjeve, ku ikona e televizionit ofroi një mbështetje të rrallë për një kandidat presidencial.
“Po votojmë për vlera dhe integritet,” tha Winfrey në miting. “Po votojmë për shërim mbi urrejtjen.”
Por Winfrey nuk ishte e vetmja figurë e njohur për të cilën fushata e Harris shpenzoi shumë para. Raporti i Washington Examiner gjithashtu zbuloi se fushata shpenzoi shuma të mëdha në podcast-in “Call Her Daddy.”
“Një burim i njohur me çështjen i tha Washington Examiner se fushata e Harris shpenzoi gjashtë shifra për ndërtimin e një skenografie për paraqitjen e Harris në podcast-in popullor Call Her Daddy, me moderatoren Alex Cooper,” shkruan Examiner. “Intervista u publikua në tetor dhe raportohet se u filmua në një dhomë hoteli në Uashington, D.C.”
Fushata gjithashtu shpenzoi deri në 20 milion dollarë për çështje në shtetet e lëkundura në prag të zgjedhjeve, sipas një raporti në New York Post, një shumë që mund të kishte qenë më e madhe nëse një koncert i planifikuar i Alanis Morissette nuk do të ishte anuluar.
Raporti thekson se fushata kishte planifikuar shtatë koncerte në shtetet e lëkundura të hënën, duke përfshirë performanca nga Jon Bon Jovi në Detroit, Christina Aguilera në Las Vegas, Katy Perry në Pittsburgh dhe Lady Gaga në Filadelfia, dhe një performancë të 2 Chainz në një miting tre ditë para zgjedhjeve në Atlanta.
“Paratë nuk mund të të blejnë dashuri apo një kandidat të mirë,” tha për Washington Examiner, strategjisti republikan Brad Todd, lidhur me shpenzimet masive.
“Reklamimi është një burim mjaft i rëndësishëm informacioni për votuesit e pavendosur,” tha Todd. “Padyshim që ka rëndësi, por nuk mjafton. Nuk ka rëndësi nëse ke mesazhin e gabuar dhe nuk është i dorëzuar në një mënyrë tërheqëse. Ajo që i mungonte fushatës së saj ishte përpjekja për të marrë distancë nga administrata e papëlqyer, e cila ka qenë pjesë e saj.”
Fushata e Harris nuk iu përgjigj menjëherë kërkesës për koment nga Fox News Digital./ Fox News