Një kompani rroje ka lëshuar një fushatë të re me në qendër femrat që mbajnë mustaqe.
Synimi i fushatës është ndryshimi i mendimit rreth qimeve në trupin e femërës.
"Për ne, mustaqet e grave janë të rëndësishme për t’u folur, ne të gjithë i kemi ato, në një formë ose një tjetër, por askush nuk flet për to, përveç kur është koha për t'i hequr", Georgina Gooley për DailyMail gjatë fushatës së fundit.
Paratë e fushatës së kompanisë jepen për bamirësi.
“Bota mund të mos e dijë këtë sepse ne kalojmë shumë për t'i fshehur ato”, vazhdon reklama, duke u treguar grave duke përdorur një sërë produktesh për heqjen e qimeve si dylli, rroje dhe lazer.
Por marka Billie vazhdoi të inkurajojë gratë që të pranojnë qimet e fytyrës për muajin Nëntor në
Nëntori është koha e përshtatshme që marka të lëshonte mesazhin e saj në lidhje me flokët e trupit pasi muaji nëntor zakonisht u kushtohet meshkujve që rrisin mustaqet e tyre për të ngritur vetëdijen për shëndetin e burrave.
Tani marka shpreson që gratë të mund të bashkohen me çështjen duke modeluar qimet e tyre të fytyrës pa presionin për ta fshehur atë.
Foto nga reklama
Komente
