Me Saimir Kumbaron aktori i ndjerë Mirush Kabashi nis karrierën e tij në film (pas teatrit e telefilmit). Roli i toger Shazivarit në filmin "Koncert në vitin 1936" do të konfirmonte aftësitë e tij në sheshxhirim, përkushtimin e madh në studimin dhe jetësimin e personazhit (që përpos të tjerash ishte gagaç). Por, siç tregon Kumbaro, rruga në kinematografi e Kabashit nuk ishte e lehtë. Ndonëse e ndihmonte talenti i pamohueshëm, pengesat sistemi komunist i nxirrte me justifikimin e problemeve në biografi. Në lamtumirën e fundit që iu dha sot (6 dhjetor) "Artistit të popullit", regjisori Kumbaro, që e ka përzgjedhur në tre filmat të tjerë të suksesshëm si "Ne dhe Lenini", "Nxënësit e klasës sime" dhe "Gëzhoja e vjetër", tregon për Report tv bashkëpunimin me të si dhe rolet që aktori kishte më përzemër.
‘Roli që kishte më shumë përzemër ishte Koncert në Vitin 1936, Shazivari dhe tek filmi i fundit ‘ne dhe Lenini’ Mirushi të gjitha rolet i merrte shumë seriozisht. Serioziteti që kishte në punë. Ishte elastik i zhdërvjellët. E merrte roli e studionte dhe të sugjeronte. Unë futem tek ato lloj regjisorësh që i dëgjoj shumë të tjerët. Rëndësi ka të dali filmi mirë. Kjo është kryesorja.
Ajo histori më vete si e mora. Pasi Mirushin nuk ma jepte drejtori i Teatrit. Kam shkuar tek sekretari i partisë, i thash nuk e dua për rol pozitiv, por për rol negativ. Dhe çfarë janë për role negative duhet të merrnim aktorë që kishin probleme me biografinë. Me Mirushin kam bërë 4 filma, gjithmonë kam gjetur një rrugë bashkëpunues. Me Mirushin kemi shkuar shumë mirë. Ai i merrte shumë seriozisht personazhet, sugjeronte shtesa heqje. Ishte aktor që nuk me krijonte bezdi.’-tha Kumbaro.
Lajmi kryesor:
Homazhet për ‘Mjeshtrin e Madh’/ Artistët të gjithë bashkë për Mirush Kabashin, e bija rrëfen aktorin: E deshi shumë jetën dhe publikun
M.Q.//ReportTv.al