Reperi Rigels Rajku nuk është ndalur me reagimet ndaj emisionit të Luana Vjollcës ku u bë protagonisti i komenteve negative nga Mato Lale dhe Marini.
Në reagimin e tij të dytë, Noizy thotë se emri i tij është kthyer në ‘Brand’ (markë që shet shumë) dhe prodhon e shet lajm gjithnjë. Pra ndihmon emisionet si të Luanës, sipas tij, të rrisin klikimet në TikTok.
“Noizy” është “brand” dhe e kuptoj që shes, e kuptoj sinqerisht. Prandaj më bien nervat se ua di hallin. Sa për muzikë, do e kisha lënë me kohë, por çfarë të dëgjosh?”, ka shkruar ai.
A janë vallë këto thumba edhe për këngët e Luana Vjollcës, të cilat janë vënë gjithnjë në qendër të vëmendjes?
Kujtojmë se thumbat e Noizyt për Luana Vjollcën nisën që prej ditës së djeshme ku nuk i kurseu as ofezat. Reperi u shpreh se moderatorja bën emisione për të kënaqur “TikTokun” dhe vetëm për klikime. Gjthçka nisi me praninë e reperave, Mato Lale dhe Marin në emisionin e Luanës prej të cilit ata nuk i kursyen ofendimet për Rigles Rajkun.
klloun qe kujton se eshte artist......bashke me pjesen me te madhe te showbizit....
Përgjigjudikush ti thote ketij qe kenget e tij jane tmerre ashtu si edhe te kolegeve te tij te showbizit.....audienca juaj jane hajdutet ,drogaxhinjte ,kriminelet......tekstet tuaja jane nje tmerr pa mbarim .....ju mbillni injorance.....
PërgjigjuMos te duket vetja sikur je Eminem ti ore sallator nese do te degjosh muzike ke kengen : a kane uje ato burime : eshte me e mire nga ato idiotet e tua
Përgjigju