Chiara Ferragni

Pas skandalit me bamirësinë e rreme, edhe kompania Coca-Cola ndalon reklamën me Chiara Ferragni

5 Janar, 12:44| Përditesimi: 5 Janar, 12:52

  • Share

Pas skandalit me bamirësinë e rreme së blogeres italiane Chiara Ferragni, edhe kompania Coca- Cola ka bërë një hap prapa ndaj bashkëpunimit me të.

Pija më e famshme në botë kishte punësuar sipërmarrësin dixhital dhjetorin e kaluar, për të xhiruar një spot reklamues i cili duhej të publikohej në fund të janarit, duke përfituar nga bashkërendimi i fillimit të Sanremos të planifikuar për në 6 shkurt.

Në vitin 2023, blogerja mori pjesë në Festivalin e Këngës Italiane, e cila u përfol shumë nëpër media, madje edhe për veshjet e zgjedhura për të përfaqësuar krenarinë dhe fuqizimin e femrës. Këto ishin të gjitha arsyet që kishin bërë që Coca Cola ta zgjidhte atë si dëshmitare për fushatën italiane në fillim të vitit ku xhirimet do zhvilloheshin në Milano, raporton La Repubblica.

Por kompania nuk kishte marrë parasysh vendimin e marrë nga Antitrust më 14 dhjetor të kaluar, kur sanksionoi Balocco (për 420 mijë euro) dhe kompanitë Ferragni, Fenice (400 mijë euro) dhe Tbs Crew (675 mijë euro) praktikat tregtare të pasakta”, pasi çmimi më i lartë i pandoros dhe reklamimi i bënte të qartë konsumatorit se të ardhurat nga shitjet shkonin për bamirësi.

Duke bërë kështu të shpërthejë një polemikë gjigante, e cila për shkak të ligjit të hakmarrjes u përforcua në rrjetet sociale dhe u pasqyrua në mediat në mbarë botën. Fakti është se Coca Cola preferoi ta shtyjë reklamën dhe vazhdoi duke kërkuar një fushatë të re, e cila do të transmetohet së shpejti. Kur u kontaktua, kompania Atlanta nuk ishte në gjendje të kishte një koment për këtë çështje.

Por kjo nuk është e gjitha. Përzierja midis ndikuesve, reklamave dhe bamirësisë së shpejti mund të bëhet objekt i ndërhyrjes legjislative.

“Çështja e transparencës është ndoshta një çështje për të punuar. Duhet të kuptojmë se cilat janë rregullat dhe të imagjinojmë ndoshta më të mira”, tha ditën e djeshme në konferencë kryeministrja italiane Giorgia Meloni duke iu referuar çështjes Ferragni, me të cilën ka pasur shpesh arsye konflikti në të kaluarën.

Vlerësimi i vlerës së paprekshme të një marke, madje edhe të një ndikuesi si Ferragni, është një ushtrim i mundimshëm. E nëse është e vërtetë që profili i saj vazhdon të tërheqë miliona përdorues, “Balocco Gate” mund të drejtojë disa prej kompanive me të cilat sipërmarrësja ka bashkëpunuar gjithmonë për të rishikuar marrëveshjet e tyre. I pari që dogji kravatat ishte Safilo, i cili më 21 dhjetor kishte dhënë njoftim për ndërprerjen e kontratës së licencimit për syzet e markës Ferragni, nënshkruar në mars 2021.

Grupi i artikujve shkrimi Pigna hyri në fushë së bashku me influencuesin.

"Ne kemi bashkëpunuar me Chiara Ferragni për disa vite, duke pasur mundësinë të vlerësojmë cilësitë e saj njerëzore dhe sipërmarrëse. Marrëdhënia tregtare mes dy markave italiane ka qenë fitimprurëse dhe e kënaqshme në të gjitha tregjet ku operojmë. Historia 185-vjeçare e Pigna-s, lidershipi ynë dhe stili ynë i korporatës na bëjnë të shikojmë drejt së ardhmes, me shpresën se konteksti aktual i vështirë mund të kapërcehet”, shpjegoi CEO Massimo Fagioli.

Shumë prej markave me të cilat sipërmarrësi ka kontrata, orët e fundit kanë preferuar të mos ekspozohen, edhe sepse ndikuesi vitet e fundit ka qenë një makinë parash dhe ndërprerja e një marrëveshjeje mund të jetë një bumerang. Siç ishte ndarja me Kanye West dhe markën e tij Yeezy për Adidas.

Midis këtyre kompanive ka gjigantë si Oreal, Nestlè, Procter & Gamble, gjigantë italianë si Calzedonia, Intimissimi, Morellato dhe kompani të listuara italiane si Monnalisa (e cila ka licencën për veshje për fëmijë) dhe Tod's, e cila në të kaluarën ka kishte bashkëpunime, tashmë të ndërprera, edhe pse Ferragni është një nga 14 anëtarët e bordit të drejtorëve.

Ndërkohë dje Chiara është rishfaqur në rrjetet sociale me kuadrin e zakonshëm familjar (nënë e bijë në këtë rast). E zakonshme është edhe imazhi i buzëqeshur i cili konfirmon tentativën për ta lënë pas aferën. Mesa duket ditët e fundit ai ka nënshkruar një kontratë të rëndësishme me një markë që është pjesë e një gjiganti ndërkombëtar, e cila së shpejti mund të shfaqet në një prej storjeve të tij në Instagram.

S.S/ReportTv.al
Komento
  • Sondazhi i ditës:

    A po japin rezultat protestat e PD-së?